Mgr. Lukáš Bořil

Bakalářská práce

Uznání a identita ve školním prostředí

Recognition and identity in the school environment
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Uznání a identita ve školním prostředí je analýza Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia z hlediska utváření identity studenta. Východiskem k práci je politika uznání Charlese Taylora, která formuluje souvislost uznání a lidské identity. První část analýzy je zaměřena na utváření osobní identity, druhá část se zabývá utvářením kulturní identity. Je zkoumáno, zda osnovy …více
Abstract:
The objective of the bachelor thesis Recognition and identity in the school environment is an analysis of General education program for high schools from the perspective of formation of identity. The starting point of this thesis is Charles Taylor´s politics of recognition, which formulates connection between recognition and identity. First part of the analysis is focused on the formation of personal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Slavomír Lesňák, PhD.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta