Oldřich Koubek

Bakalářská práce

Modelování a animace v Blenderu

Modelling and animation in Blender
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou 3D grafiky, jejím zpracováním a užití v různých oblastech. Práce se zaměřuje především na program Blender, ve kterém je zpracován i výstup. Výstupem práce je animace vymodelovaného objektu.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of 3D graphics, its processing, and its applications in various fields. The thesis primarily focuses on the Blender software, in which the output is processed. The output of the thesis is an animation of a modeled object.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Pavel Sedlák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Koubek, Oldřich. Modelování a animace v Blenderu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní