Oldřich Koubek
Bakalářská práce
Modelování a animace v Blenderu
Modelling and animation in Blender
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou 3D grafiky, jejím zpracováním a užití v různých oblastech. Práce se zaměřuje především na program Blender, ve kterém je zpracován i výstup. Výstupem práce je animace vymodelovaného objektu.Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of 3D graphics, its processing, and its applications in various fields. The thesis primarily focuses on the Blender software, in which the output is processed. The output of the thesis is an animation of a modeled object.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Sedlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koubek, Oldřich. Modelování a animace v Blenderu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba 3D stylizované postavy použitelné pro profesionální animaci
Marek Kukačka -
Prezentace firmy pomocí počítačové 3D grafiky
Dalibor Pandula -
Porovnání 3D grafických softwarů pro herní průmysl
Sarah Štědronská -
Interpretace obrazu pomocí 3D modelovacích digitálních nástrojů
Lukáš Dolniak -
Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl
Kateřina Szerudová -
Využití procedurálních přístupů ke generování virtuálních prostředí pro VFX
Jan Trubač -
Využiti VFX a CGI při tvorbě postav ve filmovém průmyslu
Alina Ihnatenko -
Srovnání klasického modelování a fotogrammetrie při replikování reálného objektu ve VFX
Vojtěch Klemperer