Aneta Čubíková

Master's thesis

Positioning vybraného výrobku

Positioning of selected product
Abstract:
Ve své diplomové práci "Positioning vybraného výrobku" jsem se zaměřila na analýzu pozice výrobku CEWE fotokniha od společnosti Fotolab na českém trhu v rámci jeho konkurence. V teoretické části je vysvětlen pojem marketingu, marketingový mix 7P, SWOT analýza, positioning, značka a kvantitativní a kvalitativní výzkum. Praktická část diplomové práce představuje společnost Fotolab a její tři hlavní konkurenty …more
Abstract:
In my diploma thesis "Positioning of selected product" I focused on analysis of the positioning of the product CEWE photobook from Fotolab on the Czech market in the context of its competition. The theoretical part explains the concept of marketing, marketing mix 7P, SWOT analysis, positioning, brand and quantitative and qualitative research. The practical part presents the company Fotolab and its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 1. 2017
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53046