Aneta Čubíková

Diplomová práce

Positioning vybraného výrobku

Positioning of selected product
Anotace:
Ve své diplomové práci "Positioning vybraného výrobku" jsem se zaměřila na analýzu pozice výrobku CEWE fotokniha od společnosti Fotolab na českém trhu v rámci jeho konkurence. V teoretické části je vysvětlen pojem marketingu, marketingový mix 7P, SWOT analýza, positioning, značka a kvantitativní a kvalitativní výzkum. Praktická část diplomové práce představuje společnost Fotolab a její tři hlavní konkurenty …více
Abstract:
In my diploma thesis "Positioning of selected product" I focused on analysis of the positioning of the product CEWE photobook from Fotolab on the Czech market in the context of its competition. The theoretical part explains the concept of marketing, marketing mix 7P, SWOT analysis, positioning, brand and quantitative and qualitative research. The practical part presents the company Fotolab and its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53046