Aneta Čubíková
Master's thesis
Positioning vybraného výrobku
Positioning of selected product
Abstract:
Ve své diplomové práci "Positioning vybraného výrobku" jsem se zaměřila na analýzu pozice výrobku CEWE fotokniha od společnosti Fotolab na českém trhu v rámci jeho konkurence. V teoretické části je vysvětlen pojem marketingu, marketingový mix 7P, SWOT analýza, positioning, značka a kvantitativní a kvalitativní výzkum. Praktická část diplomové práce představuje společnost Fotolab a její tři hlavní konkurenty …moreAbstract:
In my diploma thesis "Positioning of selected product" I focused on analysis of the positioning of the product CEWE photobook from Fotolab on the Czech market in the context of its competition. The theoretical part explains the concept of marketing, marketing mix 7P, SWOT analysis, positioning, brand and quantitative and qualitative research. The practical part presents the company Fotolab and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53046
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2017
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53046
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang