Bc. Lucie Sobková
Master's thesis
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení pro marketingovou strategii vybrané společnosti. Práce charakterizuje současný stav marketingové strategie vybrané společnosti. Bude provedena analýza marketingové situace externího makro a mikroprostředí a analýza interního prostředí společnosti. Vyhodnocení analýzy marketingové situace bude shrnuto v SWOT analýze. Nakonec budou navržena doporučení pro …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for the marketing strategy of a selected company. The thesis will characterize the current state of marketing strategy of the selected company. A marketing situation analysis of the external macro and micro environment and an analysis of the company's internal environment will be performed. The evaluation of the marketing situation analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ocdr8/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Žaneta Rylková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor