Bc. Lucie Sobková

Master's thesis

Marketingová strategie podniku

Marketing strategy of the company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení pro marketingovou strategii vybrané společnosti. Práce charakterizuje současný stav marketingové strategie vybrané společnosti. Bude provedena analýza marketingové situace externího makro a mikroprostředí a analýza interního prostředí společnosti. Vyhodnocení analýzy marketingové situace bude shrnuto v SWOT analýze. Nakonec budou navržena doporučení pro …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for the marketing strategy of a selected company. The thesis will characterize the current state of marketing strategy of the selected company. A marketing situation analysis of the external macro and micro environment and an analysis of the company's internal environment will be performed. The evaluation of the marketing situation analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2021
  • Supervisor: Ing. Žaneta Rylková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné