Změna stavu dopravních tras 3L a 4L v čase – Bc. Jan Šedek
Bc. Jan Šedek
Diplomová práce
Změna stavu dopravních tras 3L a 4L v čase
Change of skidding roads 3L, 4L condition in time
Anotace:
Cíl této diplomové práce byl literární rozbor problematiky lesních dopravních cest v návaznosti na těžebně dopravní erozi. Dalším cílem bylo provedení terénních měření, která prokázala vliv jednotlivých vybraných težebních technologií na lesní půdu. Vybrané technologie byly harvestorový uzel, kombinace kůň a traktor s vyvážecím vlekem a poslední technologií byl univerzální kolový traktor. Měření bylo …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis was a literary analysis of the issue of forest transport routes in connection with logging and traffic erosion. Another goal was to perform field measurements, which proved the influence of individual selected harvesting technologies on forest soil. Selected technologies were a harvester knot, a combination of a horse and a tractor with an export lift, and the latest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Jankovský, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáMagisterský studijní program / obor:
Lesní inženýrství / Lesní inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Soil erosion as a consequence of forest fires in Portugal. Serra da Freita case study.
Eduardo Lobo -
Těžebně dopravní eroze
Eva Přibylová -
Těžebnědopravní eroze na trasách pro soustřeďování dříví
František Gebhart
Název
Vložil
Vloženo
Práva