Bc. Lucie Parmová

Diplomová práce

Skrytá reklama a podprahová sdělení

The Hidden Advertisement and Subliminal Messages
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat a vyhodnotit vliv skryté reklamy a podprahových sdělení na spotřebitele a formulovat doporučení pro subjekty využívající tento marketingový nástroj. Teoretická část práce obsahuje vymezení marketingu, marketingových nástrojů s důrazem na reklamu a komunikačních nástrojů včetně vyhodnocení aktuálních trendů. Praktická část práce je zaměřena na vyhodnocení vlivu skryté …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze and evaluate the impact of hidden advertising and subliminal messages on consumers and to formulate recommendations for entities using this marketing tool. The theoretical part of the thesis contains the definition of marketing, marketing tools with emphasis on advertising and communication tools, including the evaluation of current trends. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/wtdbq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavel Adámek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management