Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky – Bc. Tereza Kvášová
Bc. Tereza Kvášová
Bakalářská práce
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Application of the Mystery Shopping Method in the Evaluation Process of the Bank
Anotace:
Bakalářská práce „Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky“, se zabývá průzkumem českého trhu v oblasti bankovnictví. U čtyř vybraných poboček bankovních ústavů v České republice je prováděna jedna z nejvýznamnějších metod marketingového výzkumu. Metoda marketingového výzkumu, Mystery Shopping je uskutečněna na sedmi pražských a jedné mimopražské pobočce. K výzkumu Mystery Shopping …víceAbstract:
The thesis „Application of Mystery Shopping Method in the Evaluation Process of a Bank“, deals with the exploration of the Czech banking market. One of the most important methods of marketing research is carried out in four selected banking institutions in the Czech Republic. The marketing method, Mystery Shopping is carried out in seven Prague branches and one branch in Pelhřimov. There is a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dvl1m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Daniela Kotrbová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová