Nákupní chování obyvatel ve vybraném mikroregionu – Bc. Jana SCHLEISSOVÁ
Bc. Jana SCHLEISSOVÁ
Diplomová práce
Nákupní chování obyvatel ve vybraném mikroregionu
Consumer Behavior of a Specific Rural Microregion
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá nákupním chování obyvatel v okrese Domažlice. Teoretická a praktická část jsou v práci odděleny. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů zejména v oblasti nákupního chování, popis nejdůležitějších trendů v chování českého zákazníka a definice pojmů, které se týkají struktury maloobchodu, dále pak charakteristika venkova. Praktická část je realizována prostřednictvím …víceAbstract:
This Diploma Thesis deals with consumer buying behaviour of inhabitants of chosen rural region in the district of Domažlice. The theoretical and practical parts of the thesis are separated. The theoretical part is focused on explanation of terms especially in the field of consumer buying behavior, description of the most important trends in the behaviour of the Czech customer and definitions of terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHLEISSOVÁ, Jana. Nákupní chování obyvatel ve vybraném mikroregionu. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování spotřebitelů v oblasti módy
Natálie Šemberová -
Nákupní chování spotřebitele na venkově
Lucie VODIČKOVÁ -
Nákupní chování zákazníků českého venkova
Michal KŮST -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
Denisa BROŽKOVÁ -
Nákupní centrum jako městský veřejný prostor
Jakub Brož -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová