Bc. Iveta Valčíková

Master's thesis

Projekt implementace personálního marketingu zaměřeného na absolventy vysokých škol ve vybraném podniku

Project of Implementation the HR Marketing Focused on the University Graduates in the Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá personálním marketingem ve společnosti BAŤA a.s. Hlavním cílem práce je implementovat do společnosti prvky personálního marketingu a navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení počtu uchazečů o volné pracovní pozice, ke zvýšení loajálnosti a sounáležitosti stávajících pracovníků s organizací a ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu práce. V teoretické části byla …more
Abstract:
The master thesis deals with human resource marketing in BAŤA a.s. The main target of the thesis is an implementation personal marketing elements into company and suggest the steps leading to increase the number of candidates for job vacancies, increase a faithfulness and solidarity of current workers with organization and increase the competitiveness of company in the labor market. In the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jana Matošková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Valčíková, Iveta. Projekt implementace personálního marketingu zaměřeného na absolventy vysokých škol ve vybraném podniku. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe