Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu – Bc. Natálie Mayahová
Bc. Natálie Mayahová
Bachelor's thesis
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Using public relations in marketing communication in the company with other tool of communication mix
Abstract:
Záměrem bakalářské práce bylo zhodnotit PR aktivity vybraného podniku a další nástroje komunikačního mixu. V první části této práce byly objasněny základní termíny z oblasti public relations a online marketingové komunikace. Všechny tyto poznatky jsou uplatněny ve druhé, praktické části. Druhá část obsahuje popis konkrétních PR aktivit podniku a zhodnocení roční placené kampaně. Přínosem této práce …moreAbstract:
The bachelor thesis aimed to evaluate the PR activities of the selected company and other tools of the communication mix. In the first part of this thesis the basic terms from the field of Public relations and online marketing communication were clarified. All these findings are applies in the second part. The second part contains a description of specific PR activities of the company and an evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ifrkn/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAYAHOVÁ, Natálie. \textit{Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2021. Available from: https://theses.cz/id/q7xhna/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Internal Communication
Tomáš Rathouský -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg
Alexandra FORÉTOVÁ -
Kentico Help Desk for Internal Purposes
Tomáš Nosek -
Evaluation and comparison of internal communication in two selected companies
Kateřina Jelínková -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics