Genetická metoda výuky čtení a její aplikace ve školní praxi – MgA. Tereza RŮŽIČKOVÁ
MgA. Tereza RŮŽIČKOVÁ
Diplomová práce
Genetická metoda výuky čtení a její aplikace ve školní praxi
The genetic method of teaching reading and its application in school practice
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá genetickou metodou výuky čtení a její aplikací ve školní praxi. Teoretická část je rozpracována do čtyř kapitol. V první z nich se práce zabývá dítětem mladšího školního věku, konkrétně nástupem do školy a stránkami zralosti dítěte. Druhá kapitola popisuje fyziologii čtení, proces a strategie, také vymezuje čtenářskou gramotnost. Ve třetí části se práce zabývá …víceAbstract:
The present thesis deals with the genetic method of teaching reading and its application in school practice. The theoretical part is devided into four chapters. In first, the paper deals with a child of younger school age, namely the beginning of the school attendance and school maturity of the child. The second chapter describes the physiology of the reading, its process and strategy, and then also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2014
Zveřejnit od: 2. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Tereza. Genetická metoda výuky čtení a její aplikace ve školní praxi. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metody čtení a psaní v 1. třídách ZŠ se zaměřením na studijní výsledky žáků
Lucie KÖRBEROVÁ -
Metody čtení a psaní v brněnských školách
Marcela FUKAČOVÁ -
Využití metody Sfumato na základní škole praktické
Veronika Majkútová -
Nejčastěji užívané metody výuky čtení v Moravskoslezském kraji
Petra SMOLANOVÁ -
Školní zralost u dětí předškolního období se zaměřením na rizika čtení a psaní
Jana STEGMÜLLEROVÁ -
Školní zralost a vstup dítěte do školy
Michaela SEMMELBAUEROVÁ -
Genetická metoda čtení a psaní, její aplikace v hodinách českého jazyka v prvním ročníku základní školy
Lenka Kazdová -
Sfumato- alternativní metoda ve výuce elementárního čtení a psaní
Kristýna NOVÁKOVÁ