Roman Sysel
Diplomová práce
Moderní metody marketingu
Modern marketing methods
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou moderního marketingu realizovaného prostřednictvím internetu a sociálních sítí. Obsahuje rešerši se zaměřením na metody a sociální sítě. Cílem diplomové práce je zhodnocení a analýza moderních marketingových metod používaných na internetu a sociálních sítích. Práce analyzuje metody společnosti LAMAX, doporučuje další a ukazuje na nich praktické využití znalostí …víceAbstract:
This thesis looks at marketing in the age of internet and social networks. It aims to present and overview and to compare selected methods of internet and social networks based marketing. The thesis analyzes the metods used by the company LAMAX, recommending aditional metods and shows practical use of knowledge.These methods include: e-mail, pay-per-click, search engine optimalisation and social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Ladislav Ulrych, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó
Název
Vložil
Vloženo
Práva