Marek Kuzmiak
Bachelor's thesis
Kvalitné logo ako predpoklad úspešnej značky
Great logo as a Precondition for successful Brand
Abstract:
Predkladaná bakalárska práca sa venuje kritériám, ktoré sú dôležité pri dizajnovaní kvalit-ného a nadčasového loga firmy. V práci sa opierame o nadobudnuté teoretické poznatky z oblasti tvorby logotypov, corporate identity a dizajnovania. Cieľom práce je spracovať re-dizajn existujúceho nekvalitného loga a vytvoriť k nemu dizajn manuál tak, aby sa vďaka novému logu firma stala v budúcnosti úspešnejšou …moreAbstract:
Following bachelor thesis captures criteria that are significant for designing and creating a logo that fulfills the needs of today and tomorrow. The thesis encapsulates the theoretical and practical information concerning the fields of logotype design as well as corporate identity and its designing. The goal of the thesis is to redesign the existing logo lacking the required quality and to create …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kuzmiak, Marek. Kvalitné logo ako predpoklad úspešnej značky. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Self-kongruence při vnímání tvaru loga a její vliv na preferenci loga
Svetlana Farkašová