Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy – Markéta PINCOVÁ
Markéta PINCOVÁ
Bakalářská práce
Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy
Buying and Consumption Habits in the Case of Coffee
Anotace:
Cílem práce je na základě výzkumu spotřebního a nákupního chování navrhnout možné postupy pro výrobce nebo obchodníky. Cílem je zjistit konkrétní chování konzumentů kávy, jejich zvyky a preference. Dalším cílem je najít spojitost mezi různými hledisky. Základní porovnávaná hlediska jsou věk a pohlaví. V souladu s cílem práce jsou konkrétní opatření formulovány pro firmu Matheo, s. r. o., která obchoduje …víceAbstract:
The aim of the thesis is to suggest possible progress for producers or traders based on research of purchase and consumer behaviour. The target is to find out specific behaviour of coffee users, their habits and preferences. Next target is to find connections among the various aspects. Fundamental aspects (age and gender) were compared. In accordance with the aim of the thesis concrete measures are …víceKlíčová slova
spotřební chování nákupní zvyky káva čerstvá pražená káva výzkum espresso turecká káva
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PINCOVÁ, Markéta. Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Ganna Tsyrulnikova -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Faktory ovlivňující spotřební chování generace X při nákupu osobního automobilu
Dominika Rajdlová -
Nákupní a spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Veronika Bartošová -
Nákupní a spotřební chování osob se zrakovým postižením na trhu cestovního ruchu
Dominika Baťková -
Nákupní a spotřební chování rodin s dětmi z kraje Vysočina na trhu cestovního ruchu
Sabina Nováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva