Bc. Eliška Coufalová

Diplomová práce

Kognitivní mapování, jeho vývoj a prostorové poznávání u žáků konkrétní základní školy

Cognitive mapping, development and spatial cognition of pupils at a specific primary and secondary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá koncepcí kognitivního prostorového myšlení, kognitivního mapování jeho vývoje a prostorového poznávání u žáků Základní školy J. Vohradského, Šluknov. Diplomová práce se soustřeďuje na ověření teorie F. Stückratha a jeho rozdělení prostorového myšlení u dětí dle věkových kategorií od 6 do 15 let. Na základě sběru dat a realizovaného vyučování je snaha vyhodnotit a verifikovat …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the concept of cognitive spatial thinking, cognitive mapping, its development and spatial cognition of pupil at primary school J. Vohradského, Šluknov. This diploma thesis is focusing on the verification of the theory F. Stückratha and distribution of spatial thinking of children ages from 6 to 15 years. Verification or falsification of this theory is based on data collection …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Zveřejnit od: 5. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Jaroslav Vávra, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Coufalová, Eliška. Kognitivní mapování, jeho vývoj a prostorové poznávání u žáků konkrétní základní školy. Liberec, 2016. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická