Postavení žáka s poruchou řečové komunikace v třídním kolektivu – Bc. Kateřina Jurčiková
Bc. Kateřina Jurčiková
Bakalářská práce
Postavení žáka s poruchou řečové komunikace v třídním kolektivu
Position of a student with disability of speach communication in class group
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá postavením žáka s poruchou řečové komunikace v rámci třídního kolektivu. Teoretická část je zaměřena na vývoj člověka z pohledu psychologie, zejména v oblasti socializace a vztahů s vrstevníky v předškolním a školním věku. Následně se práce věnuje problematice třídního kolektivu, stručně také klimatu třídy a jeho zjišťování pomocí metod výzkumného šetření. Dalším tématem …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the position of the student with disorder of speech communication in the class group. The theoretical part is focused on human development from the perspective of psychology, particularly in the area of socialization and relationships with peers in preschool and school age. Subsequently, the work is attend to the problems of class group, also briefly describes classroom climate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Martin Kaliba
- Oponent: Mgr. Tereza Skákalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciálně pedagogická péče o osoby s poruchami komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Odchylky řečové komunikace u dětí v předškolním věku v období zápisu do 1. třídy a během prvního roku školní docházky
Veronika Řezníčková -
Využití funkcí specializovaného webového portálu pro rozvoj diagnostiky a terapie získaných poruch řečové komunikace
Zuzana Průchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva