Postavení žáka s poruchou řečové komunikace v třídním kolektivu – Bc. Kateřina Jurčiková
Bc. Kateřina Jurčiková
Bachelor's thesis
Postavení žáka s poruchou řečové komunikace v třídním kolektivu
Position of a student with disability of speach communication in class group
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá postavením žáka s poruchou řečové komunikace v rámci třídního kolektivu. Teoretická část je zaměřena na vývoj člověka z pohledu psychologie, zejména v oblasti socializace a vztahů s vrstevníky v předškolním a školním věku. Následně se práce věnuje problematice třídního kolektivu, stručně také klimatu třídy a jeho zjišťování pomocí metod výzkumného šetření. Dalším tématem …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the position of the student with disorder of speech communication in the class group. The theoretical part is focused on human development from the perspective of psychology, particularly in the area of socialization and relationships with peers in preschool and school age. Subsequently, the work is attend to the problems of class group, also briefly describes classroom climate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB7187
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2015
- Supervisor: Mgr. Martin Kaliba
- Reader: Mgr. Tereza Skákalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURČIKOVÁ, Kateřina. \textit{Postavení žáka s poruchou řečové komunikace v třídním kolektivu}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/q88k54/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciálně pedagogická péče o osoby s poruchami komunikace
Theses on a related topic
-
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Odchylky řečové komunikace u dětí v předškolním věku v období zápisu do 1. třídy a během prvního roku školní docházky
Veronika Řezníčková -
Využití funkcí specializovaného webového portálu pro rozvoj diagnostiky a terapie získaných poruch řečové komunikace
Zuzana Průchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights