FACH - funkční analýza chování u žáků s ADHD na 1. stupni ZŠ – Kamila ŠKOCHOVÁ
Kamila ŠKOCHOVÁ
Master's thesis
FACH - funkční analýza chování u žáků s ADHD na 1. stupni ZŠ
Using Functional Behavioral Assessment in Pupils with ADHD at Primary School
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem a to problematikou žáků s ADHD na prvním stupni základních škol, diagnostickými a následnými intervenčními přístupy k takovýmto žákům za využití Funkční analýzy chování. Teoretická část diplomové práce je rozdělena na dvě části. První část je věnována tématu ADHD, druhá část je zaměřena na Funkční analýzu chování (FACH). V empirické části jsme ověřovali, …viacAbstract:
My diploma thesis deals with the current topic and problem of pupils with ADHD at the first stage of Primary Futher, diagnostic and subsequent intervention approaches to such pupils using Functional Behavior Analysis. The theoretical part of the diploma thesis is divided into two parts. The first part is devoted to the topic of ADHD, the second part is focused on Functional Behavior Analysis (FACH …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Marie Najmonová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKOCHOVÁ, Kamila. FACH - funkční analýza chování u žáků s ADHD na 1. stupni ZŠ. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / Teaching for the First level of primary school
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková
Názov
Vložil
Vložené
Práva