Tereza Šaberl

Diplomová práce

Consumer perception of Urinal brand in the Czech market

Vnímání značky Urinal na českém trhu
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat a identifikovat vnímání značky Urinal spotřebiteli na českém trhu a poskytnout managementu značky doporučení, jak vylepšit vnímání značky. Práce poskytuje teoretický přehled pojmů a teorií souvisejících se značkami a jejich řízením. Diplomová práce se opírá o sekundární a primární výzkum dat s kombinací kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod. Online …více
Abstract:
The goal of this master’s thesis is to analyze and identify the perception of Urinal brand by consumers on the Czech market and to provide the brand management with recommendations on how to possibly improve the brand perception. The thesis provides a theoretical overview of concepts and theories related to brands and their management. The master thesis relies on a secondary and primary data research …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80322