Consumer perception of Urinal brand in the Czech market – Tereza Šaberl
Tereza Šaberl
Master's thesis
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Vnímání značky Urinal na českém trhu
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat a identifikovat vnímání značky Urinal spotřebiteli na českém trhu a poskytnout managementu značky doporučení, jak vylepšit vnímání značky. Práce poskytuje teoretický přehled pojmů a teorií souvisejících se značkami a jejich řízením. Diplomová práce se opírá o sekundární a primární výzkum dat s kombinací kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod. Online …moreAbstract:
The goal of this master’s thesis is to analyze and identify the perception of Urinal brand by consumers on the Czech market and to provide the brand management with recommendations on how to possibly improve the brand perception. The thesis provides a theoretical overview of concepts and theories related to brands and their management. The master thesis relies on a secondary and primary data research …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80322
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2020
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Květa Olšanová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80322
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
Mostafa Ahmed Mostafa Selim -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Eva Karimová -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Rozbor image vybrané značky
Nikola Jirsová -
Budovanie značky a image vo firme Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
Roman Česnek