Marketingová komunikace jako součást životního stylu – Bc. Beata Jarcovjáková
Bc. Beata Jarcovjáková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Marketing communication as part of lifestyle
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou životního stylu dnešní společnosti, hlavně z hlediska jejího ovlivňování marketingovými nástroji a funkcemi. Cílem je zjistit, jak významné jsou běžné nástroje marketingové komunikace v každodenním životě lidí. Výzkumná otázka je, zda by dnešní české společnosti vadila nepřítomnost marketingové komunikace a nakolik je marketingová komunikace samozřejmou součástí …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the problems of the lifestyle of today’s society, mainly in terms of its influence on marketing tools and functions. The aim is to find out how important common marketing communication tools are in people's everyday lives. The research question is whether today's Czech society would mind the absence of marketing communication and to what extent marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bybmn/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků
Karolína Chalupová -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Proces náboru zaměstnanců v soukromé firmě v rámci personálního marketingu
Jakub Himlar -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v okrese Louny, sociální marketing Úřadu práce v Lounech
Nikola Hofmanová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera