Farhad Mammadov

Bakalářská práce

Strategic Analysis of Volkswagen in the German market

Strategická analýza Volkswagenu na německém trhu
Anotace:
Tato práce si klade za cíl provést strategickou analýzu společnosti Volkswagen AG. Práce zahrnuje teoretická východiska složek strategie, které přispívají k úspěšné tvorbě firemní strategie. Dále význam zdrojů a firemní kultury je pokryta v kontextu automobilového průmyslu a dalších souvisejících příkladů. Konečně, praktická část obsahuje strategickou analýzu společnosti Volkswagen AG včetně stakeholder …více
Abstract:
This thesis aims to perform the strategic analysis of Volkswagen AG. The thesis includes theoretical background of components of strategy that contribute to successful creation of corporate strategy. Furthermore, the importance of resources and corporate culture is covered in the context of the automotive industry and other related examples. Finally, the practical parts include strategic analysis of …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedoucí: Karel Pernica
  • Oponent: Natálie Badie

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88444