Alina Daminova

Bakalářská práce

Personal brand management for increasing the loyalty of consumers towards product or service

Personal brand management pro zvýšení lojality spotřebitelů ke zboží a službám
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá hledáním vazby mezi personal brand management a loajalitou publika YouTube kanálů ke zboží a službám doporučovaných a propagovaných influencery. Hlavním cílem této práce bylo zjistit vztah mezi vlivem influencerů na chování spotřebitelů a zvýšením loajality ke zboží a službám a zjistit faktory, ovlivňující loajalitu. Pro dosažení cílů práce byla zvolena sekundární analýza …více
Abstract:
This bachelor thesis copes with the link between personal brand management and the loyalty of the audience of YouTube channels towards the products or services recommended and advertised by influencers. The main aim of the thesis was to establish relationship between influencers’ impact on consumer behaviour and increase in loyalty towards products or services and identify factors influencing it. It …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mikhail Serebriannikov

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management