Learning English via social media: Conversation analysis of posts by popular TikTok accounts for learning languages. – Zuzana NESRSTOVÁ
Zuzana NESRSTOVÁ
Bakalářská práce
Learning English via social media: Conversation analysis of posts by popular TikTok accounts for learning languages.
Learning English via social media: Conversation analysis of posts by popular TikTok accounts for learning languages.
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse TikTok videos which focus on learning English. The thesis sets itself the goal of examining in what way this format of TikTok videos can be used for the purposes of learning foreign languages. The theoretical part is concerned with the introduction of social media and TikTok as well as the TikTok creators whose videos are analysed in this thesis. For the …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza videí na TikToku, která se soustředí na učení anglického jazyka. Tato práce si také dává za cíl prozkoumat, jakým způsobem lze tento formát videí využít pro účely výuky cizích jazyků. Teoretická část se zabývá představením sociálních médií a TikToku a také vybranými tvůrci, jejichž TikTok videa jsou v této práci analyzována. Za účelem této analýzy bylo vybráno …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Beneš Kováčová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NESRSTOVÁ, Zuzana. \textit{Learning English via social media: Conversation analysis of posts by popular TikTok accounts for learning languages.}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/q9ks1v/.
Jak správně citovat práci
NESRSTOVÁ, Zuzana. Learning English via social media: Conversation analysis of posts by popular TikTok accounts for learning languages.. Ostrava, 2025. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Vliv rodného jazyka na učení se anglického jazyka u dětí z lokalit ohrožených sociálním vyloučením
Nur Ashraf BEKAI -
Podpora výuky anglického jazyka pomocí čtení knih v knihovnách
Lenka Málková -
Styly učení dospělých studentů anglického jazyka a jejich studijní výsledky
Ladislava Nováková -
Faktory ovlivňující motivaci studentů střední školy k učení se anglického jazyka
Lenka Svobodová -
Styly učení anglického jazyka u žáků 2. stupně ZŠ
Eliška Černá -
Motivace žáků základní školy prostřednictvím hry při výuce anglického jazyka
Tomáš Strnad