Marketingová komunikace papírnictví Plojhar s.r.o. – BcA. Bc. Tereza Kraflová Kučerová
BcA. Bc. Tereza Kraflová Kučerová
Diplomová práce
Marketingová komunikace papírnictví Plojhar s.r.o.
Marketing Communication of Stationery Plojhar s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Plojhar s.r.o., která se věnuje maloobchodnímu prodeji papírenského sortimentu v kamenné prodejně v Českých Budějovicích. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy, které souvisejí s marketingovou komunikaci a s navazujícím marketingovým výzkumem. Praktická část se věnuje sekundárnímu šetření z interních dat firmy a primárnímu výzkumu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with marketing communication of the company Plojhar s.r.o., which is retail seller of paper assortment in shop in České Budějovice. The theoretical part of the thesis defines the basic terms related to marketing communication and the subsequent marketing research. The practical part deals with the secondary survey of internal company data and primary research in the form of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kraflová Kučerová, Tereza. Marketingová komunikace papírnictví Plojhar s.r.o.. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Zuzana Vnoučková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Komunikace v sektoru služeb
Patrik Hercík