Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound – Bc. Milan KLEMŠ
Bc. Milan KLEMŠ
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound
Marketing Communications of Music Festival Taste of Sound
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací elektronického hudebního festivalu. V teoretické části své práce se věnuji elektronické taneční scéně, historii festivalů a marketingovým komunikacím festivalů. Část druhá je zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudebního festivalu Taste of Sound. Tato analýza je prováděna na základě teoretické části. Ke konci práce …moreAbstract:
This bachelor work deals with problems of the marketing communications of the electronic music festival. In the theoretical part of my work I follow electronic dance scene, history of music festivals in Czech Republic and marketing communications of music festivals. The second part is focused to the analysis of marketing communications of the music festival called Taste of Sound. This analysis is provided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
10515
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLEMŠ, Milan. \textit{Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/q9tpi9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLEMŠ, Milan. Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Zefektivnění marketingové komunikace vybraného internetového obchodu
Martina POLÁKOVÁ -
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Kristýna Šteflová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Synergie nástrojů integrované marketingové komunikace
Jan Mrvík -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Analýza marketingové komunikace esportového týmu
Jaroslav Kožušník -
E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu
Kateřina Mlsová