Bc. Milan KLEMŠ

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound

Marketing Communications of Music Festival Taste of Sound
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací elektronického hudebního festivalu. V teoretické části své práce se věnuji elektronické taneční scéně, historii festivalů a marketingovým komunikacím festivalů. Část druhá je zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudebního festivalu Taste of Sound. Tato analýza je prováděna na základě teoretické části. Ke konci práce …more
Abstract:
This bachelor work deals with problems of the marketing communications of the electronic music festival. In the theoretical part of my work I follow electronic dance scene, history of music festivals in Czech Republic and marketing communications of music festivals. The second part is focused to the analysis of marketing communications of the music festival called Taste of Sound. This analysis is provided …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier: 10515

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KLEMŠ, Milan. Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.