Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound – Bc. Milan KLEMŠ
Bc. Milan KLEMŠ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound
Marketing Communications of Music Festival Taste of Sound
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací elektronického hudebního festivalu. V teoretické části své práce se věnuji elektronické taneční scéně, historii festivalů a marketingovým komunikacím festivalů. Část druhá je zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudebního festivalu Taste of Sound. Tato analýza je prováděna na základě teoretické části. Ke konci práce …víceAbstract:
This bachelor work deals with problems of the marketing communications of the electronic music festival. In the theoretical part of my work I follow electronic dance scene, history of music festivals in Czech Republic and marketing communications of music festivals. The second part is focused to the analysis of marketing communications of the music festival called Taste of Sound. This analysis is provided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10515
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Radim Bačuvčík
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLEMŠ, Milan. Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické marketingové komunikace společnosti AGC Flat Glass Czech
Vítězslav Pokorný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Zefektivnění marketingové komunikace vybraného internetového obchodu
Martina POLÁKOVÁ -
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Kristýna Šteflová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Synergie nástrojů integrované marketingové komunikace
Jan Mrvík -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Analýza marketingové komunikace esportového týmu
Jaroslav Kožušník