Bc. Milan KLEMŠ

Bakalářská práce

Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound

Marketing Communications of Music Festival Taste of Sound
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací elektronického hudebního festivalu. V teoretické části své práce se věnuji elektronické taneční scéně, historii festivalů a marketingovým komunikacím festivalů. Část druhá je zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudebního festivalu Taste of Sound. Tato analýza je prováděna na základě teoretické části. Ke konci práce …více
Abstract:
This bachelor work deals with problems of the marketing communications of the electronic music festival. In the theoretical part of my work I follow electronic dance scene, history of music festivals in Czech Republic and marketing communications of music festivals. The second part is focused to the analysis of marketing communications of the music festival called Taste of Sound. This analysis is provided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10515

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Radim Bačuvčík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLEMŠ, Milan. Marketingové komunikace hudebního festivalu Taste of Sound. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace