Animace v primární výtvarné edukaci – MgA. Tereza HAVRÁNKOVÁ
MgA. Tereza HAVRÁNKOVÁ
Diplomová práce
Animace v primární výtvarné edukaci
Animation in primary art education
Anotace:
Cílem diplomové práce je implementace výtvarných činností směřující k dynamické vizualitě do primární výtvarné edukace skrze tvorbu jednoduchých animací. Žákům je tak umožněn prostor pro kombinaci vlastního výtvarného projevu a digitálních technologií. Diplomová práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce představuje stručnou genezi světové a české animace, shrnuje témata …víceAbstract:
The aim of the thesis is to implement art activities towards dynamic visuality into primary art education through the creation of simple animations. In this way, students are given the space to combine their own artistic expression and digital technologies. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part of the thesis presents a brief genesis of the world and Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radka Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVRÁNKOVÁ, Tereza. Animace v primární výtvarné edukaci. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Význam trikových filmů a vizuálních efektů ve filmové a výtvarné výchově
Veronika VESELÁ -
Maya2CellVIEW: nástroj pro tvorbu rozsáhlých a komplexních molekulárních modelů
David Kouřil -
1. Teoretická část: Dokumentace přípravy, realizace bakalářské práce a rešerše 2. Praktická část: O nápad zakopnout - loutkový a kreslený animovaný film
Zuzana Horáková -
Rozdíl mezi analogovou a digitální ploškovou animací
Petr Mischinger -
Kombinování stop motion a jiných animačních technik
Yana Kulyk -
Animační tvorba jako prostředek tvůrčího vyjádření mentálně hendikepovaných
Monika ŠINFELTOVÁ -
Výtvarné přístupy ve filmových titulkových sekvencích
Martin Siuda -
Animační techniky ve výtvarné výchově
Zuzana ALTMANOVÁ