Nové riešenia marketingovej komunikácie ponuky hotelových služieb – Bc. Truchlá Truchlá
Bc. Truchlá Truchlá
Bakalářská práce
Nové riešenia marketingovej komunikácie ponuky hotelových služieb
New solutions for marketing communication of hotel services offer
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to propose new solutions for the application of marketing communication of the Chalupa Diana accommodation facility. This is done to ensure an increased number of visitors and a better application of market segmentation. The theoretical part of the bachelor's thesis describes the theoretical basis of hotel marketing and marketing communication in tourism. In the …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť nové riešenia pre aplikáciu marketingovej komunikácie ubytovacieho zariadenia Chalupa Diana pre zaistenie zvýšenia návštevnosti a lepšiu aplikáciu segmentácie trhu. V teoretickej časti bakalárskej práce sú uvedené teoretické východiská marketingu hotelierstva a marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu. V praktickej časti sú použité metódy marketingového výskumu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ybpjv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anna Taranová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management