Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory – Bc. Tomáš Andrášik
Bc. Tomáš Andrášik
Bakalářská práce
Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory
Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory
Anotace:
Anotace bakalářské práce, Cílem této práce je vytvořit soubor aktivit pro intenzivní jazykové kurzy, které nám nabídnou možnost rozvoje čtyř základních jazykových dovedností (čtení, psaní, poslech a mluvení) různými způsoby dle teorie Multiple Intelligences za použití zážitkového učení a reflexe na něj. V teoretické části se práce věnuje základním jazykovým dovednostem, teorii Multiple Intelligences …víceAbstract:
Abstract of Bachelor Thesis, submitted on 20 April 2012 Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory. The aim of this thesis is to create a collection of activities that can be used at intensive language courses, offering us possibility to develop all four primary language skills (reading, writing, speaking, and listening) in different …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vht81/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: B.A. Aaron Marc Collier
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDRÁŠIK, Tomáš. \textit{Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory} [online].
Brno, 2012 [cit. 2019-12-11]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/qa2h8n/>.
Bakalářská práce.
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce B.A. Aaron Marc Collier.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
The Implementation of CLIL Approach in a Primary school - Case study
Reaksmey Bunry -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
Use of Experiential Learning in Teaching English as a Foreign Language
Jitka Kujalová -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Intensive experiential language course
Bronislav Sobotka -
Preparation for an Experiential Field Trip through Devon and Cornish Poetry
Marie Šimáková