{% extends 'base.html' %} {% block title %} O nas | Eshop s chatbotem {% endblock %} {% block body %}

Kdo jsme?

Jsme dlouholetý obchod s nábytkem pro různé příležitosti. V e-shopu naleznete nejrůznější typy produktů, jak pro malé útulné domy, tak i pro prostorné kanceláře. Nábytek máte možnost vyzvednout v jednom z našich výdejních míst nebo si nechat doručit balík až domů.


O obchodu

Naše hlavní prodejna sídlí v Praze, ale máme i několik výdejním míst po celé republice. V kontaktech najdete přesné adresy. V Praze máme veškerý náš sortiment vystavený k prohlídnutí a vyzkoušení.


Udržitelnost

Všechen nábytek splňuje evropské směrnice o udržitelných produktech a možnosti recyklace. Suroviny, ze kterých je nábytek vyroben je většinově z obnovitelných zdrojů. Snažíme se minimalizovat dopad na naši planetu!


Pracovní pozice

Chtěl bys pracovat pro rodinou firmu, která se drží dlouho na českém trhu? Máš zkušenost s prodejem nebo chceš někde začít pracovat? Náš tým se snaží stále hledat schopné lidi na různé pozice. V současné době neinzertujeme žádnou pozici, ale i přesto nám můžeš napsat a třeba se domluvíme. Kontaktí email je zde.


Často kladené dotazy


Dotazy ohledně obchodu a zboží


Rád bych se o zboží dozvěděl bližší informace a technické parametry produktu.

Pokud vám nevystačí naše dodané informace o zboží v detailu zboží, můžete napsat na naši zákaznickou podporu nebo zajít do našeho obchodu. Rádi vám pomůžeme.


Jak se správně starat o nábytek?

Každý jednotlivý produkt, který nabízíme má své vlastní požadavky pro správné zacházení s ním. Doporučujeme vždy pořádně přečíst dodané instrukce a řídit se nimi, aby nábytek vydržel co nejdéle.


Potřebuji prodloužit dobu k vyzvednutí zboží.

Zboží u nás v obchodě zůstává vždy 10 dní od potvrzení, pokud víte, že tuto lhůtu nestíháte, můžete odepsat na mail, kde jsme vás o připraveném zboží na prodejně informovali. Ovšem pozor, nikdy si zboží na prodejně nenecháváme déle než 15 dní.


Můžu se na zboží podívat v kamenném obchodě?

Ano. Máme i klasický obchod, kde máte možnost se na vystavěné zboží podívat a nakoupit ho tam. V kontaktech najdete bližší informace o obchodě a otevírací době.


Dotazy ohledně objednávky


Jak funguje samotné objednávání?

Pokud si vyberete nějaký produkt, vložte ho do košíku. Přes ikonu košíku se pak dostanete k samotné objednávce. Jednotlivé kroky vás povedou až k nákupu zboží. Mezi naše služby patří vyzvednutí na prodejně nebo kuryrní dovoz.


Jak zjistím stav své objednávky?

Vždy vás budeme informovat o každém kroku emailem. Pokud u nás budete registrován, budete se moci na stav objednávky podívat i z pohodlí našeho webu. Pro vyzvednutí na prodejně vám příjde email a SMS zpráva o připraveném zboží v obchodě. Co se týče dopravy k vám domů, bude vás separátně kontaktovat náš kuryrní tým, který vám navrhne dny doručení.


Chci stornovat objednávku.

Objednávku můžete stornovat emailem nebo telefonicky. Kontakty najdete zde. V případě že je zboží na cestě k vám, již nelze objednávku samotnou stornovat. Budete muset s kurýrem podepsat reverz o okamžitém vrácení zboží. Peníze zpátky pošleme do několika pracovních dnů.


Je možná výměna/vrácení zboží?

Pokud zjistíte jakkoukoli závadu, vyplňte reklamační formulář a my vám dáme vědět, co dál. Zboží nakoupené do 14 dní máte právo vrátit bez udání důvodu. Záruční lhůta je u většiny zboží dlouhá 3 roky od zakoupení. Vždy tuto informaci najdete na faktuře.


Dotazy ohledně reklamace


Až bude formulář o reklamaci odeslán, co se bude dít?

Po odeslání formuláře odešleme potvrzení o jejím přijetí. Náš tým se na ní podívá a určí, jaký způsob nápravy bude nejlepší. Vše vám pošleme emailem, kde i budete mít přesné informace, jak bude vaše zboží odevzdáno.


Jaké způsoby nápravy můžu očekávat?

Pokud bylo zboží koupeno maximálně 14 dní od dne odeslání reklamace a není nijak poničeno, máte právo na okamžité vrácení zboží bez udání důvodu. V ostatních případech přistupujeme individuálně. Pokud se u zboží najde technický problém, vracíme peníze nebo děláme výměnu. Záleží na druhu problému a na záruce. Všechny produkty mají součástí i záruční list, kde se dozvíte více.


Je potřeba originální krabice od nábytku?

Ne, potřeba to pro reklamaci není.


Kam budu zboží posílat/odevzdávat?

Jsme součástí několika servisů různě po České republice. Pokud by vám dané místa nevyhovovala, dá se balík poslat po naší kuryrní službě, všechny informace budou specifikovány v emailu s rozhodnutím o reklamaci.

{% endblock %}