Tereza Šilberská

Master's thesis

Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint

The Marketing Strategy of Pötting’s Pharmacy Using the Marketing Tool Service Blueprint
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie soukromé lékárny s využitím marketingového nástroje service blueprint. Práce se na začátku věnuje specifikům a regulacím marketingu ve farmacii. Následně je v práci kladen důraz na analýzu českého lékárenského trhu zejména s ohledem na rozmach lékárenských řetězců a také na vývoj aktuálních trendů v lékárenství, které mají vliv na provoz …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on marketing strategy plan of a private pharmacy using service blueprint as a marketing tool. At the beginning the thesis deals with characteristics of specifics and state regulations of pharmacy marketing. Then the thesis analyses Czech pharmacy market in particular with regard to the expansion of pharmacy chains and also puts emphasis on current pharmacy trends that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Radek Puda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49262

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod