Bc. Michaela Hvězdová, DiS.

Diplomová práce

Biopotraviny a jejich komunikace

Organic food’s communication
Anotace:
Závěrečná práce má definovat a charakterizovat marketingové prostředky a komunikační nástroje vybraného tématu, kterými jsou biopotraviny. Objektivní pohled práce se snaží popsat a praktickými příklady ukázat a zanalyzovat komunikační kanály této specifické komodity. V první řadě je třeba si vysvětlit, čím se tento segment trhu vyznačuje, kdo je charakterizován jako cílový zákazník a jak se stanovuje …více
Abstract:
This diploma thesis shall define and distinguish marketing and communication tools of the selected subject matter - organic food. Objective view of the thesis tries to describe this specific commodity, showing practical examples and analysing its communication channels. At the beginning we have to explain typical marks of this market segment, who is identified as final customer and how to set a marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní