Biopotraviny a jejich komunikace – Bc. Michaela Hvězdová, DiS.
Bc. Michaela Hvězdová, DiS.
Diplomová práce
Biopotraviny a jejich komunikace
Organic food’s communication
Anotace:
Závěrečná práce má definovat a charakterizovat marketingové prostředky a komunikační nástroje vybraného tématu, kterými jsou biopotraviny. Objektivní pohled práce se snaží popsat a praktickými příklady ukázat a zanalyzovat komunikační kanály této specifické komodity. V první řadě je třeba si vysvětlit, čím se tento segment trhu vyznačuje, kdo je charakterizován jako cílový zákazník a jak se stanovuje …víceAbstract:
This diploma thesis shall define and distinguish marketing and communication tools of the selected subject matter - organic food. Objective view of the thesis tries to describe this specific commodity, showing practical examples and analysing its communication channels. At the beginning we have to explain typical marks of this market segment, who is identified as final customer and how to set a marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ggwmf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Event marketing jako součást brand buildingu dané značky
Michaela Dvořáková -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Brand Marketing
Denisa Mirkovičová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
Katarína Ďurišová -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner