Bc. Karel FOŘTL

Master's thesis

Koncepce pneumatickým ventilovým rozvodem ovládaného spalovacího motoru s možností rekuperace energie

Conception of pneumatical valvetrain of combustion engine with the possibility of recuperation
Anotácia:
Cílem práce je vytvoření koncepce plně variabilního bezvačkového rozvodu spalovacího motoru. Na začátku práce je provedena rešerše v oblasti konstrukčních řešení a vlastností variabilních rozvodů, využívání pneumatických pružin na vracení ventilů do původní polohy, pneumatické hybridizaci spalovacích motorů a dosavadního používání pohonu dopravních prostředků stlačeným vzduchem. V další fázi práce …viac
Abstract:
The objective of this thesis is a study focused on fully variable electro-pneumatic valvetrain of combustion engine using no camshaft. Retrieval on the mentioned topic in field of design solutions as well as the characteristics of variable valve distributors, use of pneumatic suspension returning the valves, pneumatic hybridisation of combustion engines and currently existing use of compressed air …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012
Zverejniť od: 24. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Roman Čermák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FOŘTL, Karel. Koncepce pneumatickým ventilovým rozvodem ovládaného spalovacího motoru s možností rekuperace energie. Plzeň, 2012. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.5.2017

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 5. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojní