Aplikace modelování strukturních rovnic na proces utváření spokojenosti a věrnosti zákazníků při nákupech na slevových portálech – Pavlína Pawlasová
Pavlína Pawlasová
Disertační práce
Aplikace modelování strukturních rovnic na proces utváření spokojenosti a věrnosti zákazníků při nákupech na slevových portálech
Application of Structural Equation Modeling in the Process of Creating of Customers Satisfaction and Loyalty in Online Group Buying
Anotace:
Tato dizertační práce je zaměřena na spokojenost a zejména věrnost zákazníků při nákupech v online prostředí. Online nakupování, jehož součástí je také nakupování na slevových portálech, v dnešní době využívá pravidelně polovina občanů České republiky. Ač je nakupování se slevou populární u zákazníků, představuje pro obchodníky jistá rizika. Mezi jedno z nich patří nízká míra opakovaných nákupů u jednoho …víceAbstract:
This dissertation focuses on customers’ satistaction and customers’ loyalty in the online shopping. Half of the citizens of the Czech Republic use the online shopping regularly nowadays. The online group buying is a part of e-commerce. Although the online group buying is popular between customers, it presents certain risks for traders. One of the risks belongs to the low level of customer loyalty; …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/116994
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 4. 2017
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Jana Naščáková, Vratislav Kozák, Jana Hančlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAWLASOVÁ, Pavlína. \textit{Aplikace modelování strukturních rovnic na proces utváření spokojenosti a věrnosti zákazníků při nákupech na slevových portálech}. Online. Disertační práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/qankut/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza kvality poskytovaných služeb v gastronomických provozech nabízejících menu na slevových portálech
Kateřina Košťálová -
Analýza nákupního chování zákazníků na slevových portálech
Tereza Zgabajová -
Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu
Daniel Šlais -
Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů na kanadském trhu
Kateřina Šneková -
Analýza dopadů slevových portálů na návštěvnost vybraných ubytovacích zařízení
Lenka Novotná -
Kvalita produktov CR na zľavových portáloch
Zuzana Malíková -
Analýza nákupního chování na slevových portálech
Sára Koňaříková -
Ochrana spotřebitele při nákupu na slevových portálech
Martin Murín