Automatická kategorizace zákaznických požadavků – Bc. Filip Koukal
Bc. Filip Koukal
Master's thesis
Automatická kategorizace zákaznických požadavků
Automatic categorization of customer requests
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vybudováním systému pro automatickou kategorizaci zákaznických požadavků psaných přirozeným jazykem. V rámci práce jsou definovány tři hlavní experimenty zkoumající různé přístupy pro přiřazení kategorie k požadavku, doporučení řešitele k požadavku a vyhledání a označení duplicitních požadavků. V rámci experimentů jsou srovnány tradiční přístupy zpracování přirozeného …viacAbstract:
This thesis focuses on the creation of a system for automatic categorization of customer requests written in natural languages. Three main experiments have been defined: category assignment for a newly created request, solver recommendation for a newly created request, and finding and marking duplicate requests. A variety of approaches were tested in each experiment, including traditional natural language …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedúci: doc. Ing. František Dařena, Ph.D.
- Oponent: Mikuláš Muroň, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor / specializace:
System engineering and informatics / Economic informatics / Informatics and its Application
Práce na příbuzné téma
-
Methods to analyze data from customer's clusters
Tomáš Sedláček -
Zákaznická podpora ve vztahu k zajištění logistických procesů ve společnosti UPS
Lubomír Holík -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Customer Centric Reporting
David Jež -
Dolování informací z textů na základě nízkorozměrných reprezentací
Riva Nathans -
Association rule mining as a support for OLAP
David Chudán -
Application of Process Mining in Intelligent Process Support
Jakub Štolfa