Diagnostika strategií učení angličtině jako cizímu jazyku u žáků 6. třídy základní školy – Bc. Renata Večerková
Bc. Renata Večerková
Diplomová práce
Diagnostika strategií učení angličtině jako cizímu jazyku u žáků 6. třídy základní školy
Assessment of English Language Learning Strategies of 6th Grade Elementary School Learners
Anotace:
Diplomová práce „ Diagnostika strategií učení angličtině jako cizímu jazyku u žáků 6. třídy základní školy“ zkoumá používání strategií učení u žáků 6. ročníku. Pomocí dotazníku, který je výzkumem současně ověřován jako diagnostický nástroj, zjišťuje, jaké strategie učení žáci používají, zkoumá souvislost s vybranými proměnnými. V teoretické části jsou presentována teoretická východiska výzkumu, která …víceAbstract:
This thesis “Assessment of English Language Learning Strategies of 6th Grade Elementary School Learners“ examines learning strategy use of the 6th grade learners. Using the survey which is at the same time being tested as an assessment tool, it finds out what learning strategies learners use, examines the connection with selected variables. The theoretical part presents theoretical background of the …víceKlíčová slova
Klíčová slova osvojování cizího jazyka učení cizí jazyk strategie učení paměťové kognitivní kompenzační metakognitivní sociální afektivní strategie strategie poslechu čtení mluvení psaní řečové dovednosti proměnné ovlivňující používání strategií základní vzdělávání kompetence k učení Keywords foreign language acquisition learning strategies memory cognitive compensation metacognitive social affective strategies listening reading speaking writing strategies language skills variables influencing strategy use elementary education competence to learn
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/higls/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Kompetence k učení a jejich rozvoj
Jana Šidlíková -
Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole
Katrin HRUBÁ -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Vliv ICT na rozvoj kompetence k učení žáků SOŠ v hodinách ZSV vedených metodou CLIL
Vladimíra Froldová -
Výukové strategie podporující kompetence k učení
Ivona Sedláčková -
Posilování kompetence k učení ve výuce přírodovědných předmětů na 1. stupni základní školy
Nikola PEJŠOVÁ -
Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students
Simona KOUBOVÁ