Denisa Majerová

Bakalářská práce

Povědomí o značce

Brand Awareness Foodrep
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá o povědomí o značce Foodrep na daném trhu. Bakalářská práce bude zaměřena na to, jak lidé z oblasti terarijního chovu, mají povědomí o značce Foodrep. Součástí praktické části je i zhodnocení současného marketingu a v návrhové části bude řešen celkový rebranding firmy. Zde budou návrhy na novou marketingovou komunikaci a propagaci vedoucík zvyšování povědomí o značce.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the awareness of the Foodrep brand on the given market. The bachelor thesis will be focused on how the people from the field of terrarium breeding are aware of the brand Foodrep. Part of the practical part is an evaluation of the current marketing and in the design part will be solved the overall rebranding of the company. Here are suggestions for new marketing communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Oponent: Jiří Urbánek, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.