Cross-selling vo vybranej univerzálnej komerčnej poisťovni (modelový príklad) – Bc. Peter Kaňa
Bc. Peter Kaňa
Bakalářská práce
Cross-selling vo vybranej univerzálnej komerčnej poisťovni (modelový príklad)
Cross-selling in a chosen general commercial insurance company
Abstract:
Goal of this work is theoretical explanation of insurance,brief characteristic of insurance market, universal commercial insurance company and its product portfolio and significance of application of cross-selling in commercial activity of insurance company. This work consists of two parts. First chapter is aimed on theoretical clarification of terms like insurance, bank insurance and in the last section …víceAbstract:
Cieľom práce je teoretické objasnenie poisťovníctva, stručná charakteristika poistného trhu, univerzálnej komerčnej poisťovne a jej produktového portfólia a význam uplatnenia cross-sellingu v obchodnej činnosti poisťovní. Práca pozostáva z dvoch častí. Prvá kapitola je zameraná na teoretické objasnenie pojmov ako poisťovníctvo, bankopoisťovníctvo a v záverečnej časti cross - selling. Druhá kapitola …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/aulye/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
- Oponent: Ing. Oto Košík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management