Bc. Peter Kaňa

Bakalářská práce

Cross-selling vo vybranej univerzálnej komerčnej poisťovni (modelový príklad)

Cross-selling in a chosen general commercial insurance company
Abstract:
Goal of this work is theoretical explanation of insurance,brief characteristic of insurance market, universal commercial insurance company and its product portfolio and significance of application of cross-selling in commercial activity of insurance company. This work consists of two parts. First chapter is aimed on theoretical clarification of terms like insurance, bank insurance and in the last section …více
Abstract:
Cieľom práce je teoretické objasnenie poisťovníctva, stručná charakteristika poistného trhu, univerzálnej komerčnej poisťovne a jej produktového portfólia a význam uplatnenia cross-sellingu v obchodnej činnosti poisťovní. Práca pozostáva z dvoch častí. Prvá kapitola je zameraná na teoretické objasnenie pojmov ako poisťovníctvo, bankopoisťovníctvo a v záverečnej časti cross - selling. Druhá kapitola …více
 

Klíčová slova

cross selling poisťovníctvo
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
  • Oponent: Ing. Oto Košík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management

Práce na příbuzné téma