Překlad reklamních textů se zaměřením na propojení vizuální a textové složky reklamních kampaní fotografických společností – Bc. Martin KÁBRT
Bc. Martin KÁBRT
Master's thesis
Překlad reklamních textů se zaměřením na propojení vizuální a textové složky reklamních kampaní fotografických společností
Translation of advertising texts focusing on a connection of visual and textual material of companies specializing in optics and imaging products
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o překladu reklamních textů se zaměřením na textovou a vizuální složku reklamních kampaní fotografických společností (Canon a Nikon). Hlavním cílem práce je analyzovat vliv vizuální složky na překlad tištěných reklamních textů. Teoretická část poskytuje informace z oblasti translatologie věnující se reklamním textům a věnuje se faktorům ovlivňujícím překlad textové a …viacAbstract:
The Master thesis focuses on translation of advertising texts focusing on a textual and visual material of companies specializing in imaging and optical products (Canon and Nikon). The main aim of the thesis is the analysis of influence of visual material on textual material and their interplay for final translation. The theoretical part provides a comprehansive overview of translatology material related …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Josefína Zubáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KÁBRT, Martin. \textit{Překlad reklamních textů se zaměřením na propojení vizuální a textové složky reklamních kampaní fotografických společností}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Arts. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/qayd27/.
Jak správně citovat práci
KÁBRT, Martin. Překlad reklamních textů se zaměřením na propojení vizuální a textové složky reklamních kampaní fotografických společností . Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / English for Translators and Interpreters
Práce na příbuzné téma
-
A Semiotic Analysis and Illustrative Translations of Cedar Point Amusement Park's Printed Promotional Materials
Miroslav KOKEŠ -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Logo a slogan-nejstručnější marketingová komunikace
Lucie Jelińská -
Reklamní slogany a loga - analýza jazykové a grafické složky
Kamila PODIVÍNOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva