Viktoriia Radionova

Bakalářská práce

Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení

Use of advertising photography in contemporary conception of marketing communication
Anotace:
Abstrakt Název: Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení Metody: Sběr kvantitativních dat a následné statistické zpracování Výsledky: Bakalářská práce popisuje využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a popisuje pojmy jako jsou marketing, marketingový mix a grafická úprava fotografie …více
Abstract:
Title: The use of advertising photography in the current concept of marketing messages Methods: Collection of quantitative data and subsequent statistical processing Results: The bachelor thesis describes the use of advertising photography in the current concept of marketing messages. The work is divided into two parts. The first part is theoretical and describes concepts such as marketing, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 8. 2022
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní