Modifikace pohonu nákladního vozidla hybridní architekturou – Bc. Martin BUŇATA
Bc. Martin BUŇATA
Master's thesis
Modifikace pohonu nákladního vozidla hybridní architekturou
Modification of truck drive by hybrid architecture
Abstract:
Diplomová práce se zabývá hybridní technologií pro oblast pohonů nákladních vozidel. Podstatou teoretické části je získání obecného přehledu v této problematice. Na základě získaných poznatků je v praktické části realizován projekční návrh hybridního vozidla 8x8. Návrh je ověřen simulací a integrován do fiktivního vozidla.Abstract:
This diploma thesis deals with hybrid drive technology for trucks. The essence of the theoretical part consists of acquiring suficient knowledge in this field. Main goal of the practical part is a projection design of a hybrid truck. The design is checked via simulation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Ladislav Němec, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUŇATA, Martin. \textit{Modifikace pohonu nákladního vozidla hybridní architekturou}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Mechanical Engineering. 2021. Available from: https://theses.cz/id/qb0x5y/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BUŇATA, Martin. Modifikace pohonu nákladního vozidla hybridní architekturou. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Mechanical EngineeringMaster programme / field:
Design Engineering of Machines and Technical Devices / Design Engineering of Vehicles and Handling Machinery
Theses on a related topic
-
Řídicí jednotka pro vozidlo se čtyřmi nezávislými elektromotory
Petr Korecki -
Řídicí jednotky motorů
Marek Lichnovský -
Výkonová jednotka měniče pro pohon s BLDC motorem
Lukáš Navrátil -
Frekvenčně řízený pohon s reluktančním motorem
Michal Řihák -
Návrh a realizace výkonové části pulzního měniče pro pohon kamerového systému
Jiří Pasečný -
Zatěžovací stanoviště pro elektrický pohon s měniči firmy ABB
Jiří Kloda -
Provozování bloku Jaderné elektrárny Temelín mimo nominální výkon
Michal ROTBAUER