Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren – Bc. Petra Baronová
Bc. Petra Baronová
Diplomová práce
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Comparison of marketing communication of selected pharmacies
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současné marketingové komunikační strategie farmaceutických firem na českém trhu a navrhnout možnosti zlepšení. V teoretické části budou popsány související pojmy, jako je marketingová komunikace, komunikační strategie, spotřební chování. V praktické části bude popsán současný stav oslovování marketingových komunikačních strategií farmaceutických firem. Bude …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current marketing communication strategies of pharmaceutical companies in the Czech market and suggest opportunities for improvement. The theoretical part will describe related concepts such as marketing communication, communication strategy, consumer behavior. The practical part will describe the current state of addressing marketing communication strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ij9ky/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Hercig
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komparace marketingové komunikace jednotlivých národních parků České republiky
Vendula Větrovcová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Komparace marketingové komunikace a postavení značky Schmidt's na českém a americkém trhu
Nikola Lubinová -
Komparace marketingové komunikace vybraných středních škol
Natálie Pistovčáková -
Komparace komunikace vybraných značek na sociální síti
Kateřina TEŘLOVÁ -
Komparace sociálních sítí a digitální komunikace České republiky a Portugalska
Lucie Eretová -
Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas
Tereza Linhartová -
Komparace rádií ČR z hlediska marketingové komunikace
Barbora GROSSOVÁ