Postoje učitelů k integraci ve školní TV na Vyškovsku – Bc. et Bc. Barbora PROCHÁZKOVÁ
Bc. et Bc. Barbora PROCHÁZKOVÁ
Diplomová práce
Postoje učitelů k integraci ve školní TV na Vyškovsku
Attitudes of teachers towards integration in school TV in Vyškovsko
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozdílem mezi pedagogy prvního a druhého stupně v postojích k integraci žáků s tělesným postižením ve školní tělesné výchově. Teoretická část práce seznamuje s obecnými informace o integraci/ inkluzi, žáky se speciálně vzdělávacími potřebami, konkrétně tělesné postižením, a jejich zařazení do hlavního vzdělávacího proudu, vše o podpoře poradenských služeb ve škole a na specializovaných …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the difference between first and second level pedagogues in their attitudes towards the inclusion of pupils with physical disabilities in school physical education. The theoretical part of the work deals with general information about integration/inclusion, pupils with special educational needs and their inclusion in the mainstream education, all with the support of counseling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Mgr. Martin Kudláček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Barbora. Postoje učitelů k integraci ve školní TV na Vyškovsku. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Učitelství tělesné výchovy pro 2. stupeň ZŠ a SŠ se zaměřením na speciální pedagogiku / Učitelství tělesné výchovy pro 2. stupeň ZŠ a SŠ se zaměřením na speciální pedagogiku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza připravenosti středních škol v Olomouci pro inkluzivní tělesnou výchovu
Pavel STEIGER -
Hodnocení v inkluzivní tělesné výchově
Eliška VODÁKOVÁ -
Mapování připravenosti učitelů na účast žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní tělesné výchově
Alena RŮŽIČKOVÁ -
Tělesná výchova pohledem jedince se sluchovým postižením a pohledem učitele tělesné výchovy na základní škole pro sluchově postižené
Daniela TYLŠAROVÁ -
Integrace tělesně postižených do hodin tělesné výchovy
Eva Mrkvičková -
Inkluze dětí s tělesným postižením v hodinách tělesné výchovy
Barbora Bejdáková -
Využití vybraných psychomotorických aktivit v hodinách tělesné výchovy se zaměřením na děti mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením
Hana Hladká -
Analýza připravenosti učitelů k zařazení žáků s tělesným postižením a znevýhodněním pro společné vzdělávání ve školní tělesné výchově
Andrea ŽABČÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
3. 8. 2022