Analýza sociálního CRM předních českých společností – Jan Podzimek
Jan Podzimek
Bachelor's thesis
Analýza sociálního CRM předních českých společností
Analysis of social CRM Czech companies
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí. Analyzuje hlavní procesy, kterými obchodní společnosti vytváří, řídí a udržují vztahy se zákazníky. Výzkumná část práce se pak zabývá analýzou dvaceti předních českých obchodních společností s primárním zaměřením na koncového zákazníka. Metodou obsahové analýzy bylo prozkoumáno celkem 57 profilů na sociálních sítích …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on customer relationship management through social networks. The work analyzes the basic processes, which are used by companies to make and manage relationship with customers. The part of research deals with twenty major Czech companies with primary aim to make business with customer. Altogether 57 profiles on social networks Facebook, Youtube, Twitter, Google+ and Instagram …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB9576
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Ing. Václav Zubr
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PODZIMEK, Jan. \textit{Analýza sociálního CRM předních českých společností}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/qb6v0f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Internetový marketing a komunikace hudebních interpretů
Radek Slaný -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Sociální CRM výrobních společností
Marie Brixiová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights