Klára Jakubcová
Bakalářská práce
Ruská klientela v českém turismu
Russian clients in the Czech tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem ruské klientely v českém cestovním ruchu se zaměřením na zlepšení specifických podmínek a následně navýšení počtu účastníků cestovního ruchu z Ruské federace. V teoretické části uvádí obecnou specifikaci mezinárodního cestovního ruchu, dále cestovního ruchu v České republice a Ruské federaci. V praktické části představuje konkrétní návrh zájezdu pro ruské klienty …víceAbstract:
The topic of this bachelor´s thesis is Russian clients in the Czech tourism with regard to improving the specific conditions and further increasing the number of Russian participants of Czech tourism. In the theoretical part, there is basic specification of tourism in the world, then in the Czech Republic and in Russia, in the practical part it presents a proposal of an organized trip for Russian clients …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10306
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Marcel Pikhart, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Mgr. Tomáš Burda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu destinačních společností (DMO)
Markéta Vlasáková -
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu vybrané cílové skupiny
Nikola Fenyková -
Čečenská republika jako potenciální turistická destinace pro českou klientelu
Natalie Kurucová -
Percepce bezpečnosti turistické destinace a její vliv na rozvoj destinace
Nikola Sálová -
Filmová produkce a její využití v propagaci turistické destinace Česká republika v tuzemsku
Lucie Růžičková -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Konkurenceschopnost detinace Česká republika z pohledu vzdělávacích institucí
Zuzana Švestková
Název
Vložil
Vloženo
Práva