Daniela Obluková

Diplomová práce

Účinnost reklamních formátů v obsahové síti Google

Efficiency of Ad Formats in Google Display Network
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá účinností reklamních formátů v obsahové síti Google a je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Cílem práce bylo na základě provedené analýzy zjistit, který reklamní formát z testovaných je nejúčinnější, a to především podle výkonnostních ukazatelů s přihlížením na ukazatele charakteristické pro vyhodnocování kampaní na budování povědomí. Celkem bylo analyzováno …více
Abstract:
The Diploma thesis focuses on efficiency of specific ad formats ran in Google Display network. Final thesis is divided into two parts. First theoretical part explains basic of display advertising containing banner ads only. Second, practical part describes the results of 6 experimental campaigns including static banners, responsive ads, responsive ads with a video extension and dynamic banners based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Huyen Korábová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77446